Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2008 20:06 - Драскотина
Автор: cuky Категория: Тя и той   
Прочетен: 1134 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 23.05.2008 20:10


Бях с приятелки на следобедно кафе близо до Археологическия музей. Там обичаме да се събираме, още повече, че е близо до мястото, където работим. Сигурно се питате защо споделям такава дребна подробност, но бях привлечена от един мъж. Седна на маса през нашата, отвори лаптопа си и започна да пише нещо. Не знам какво ме прикова в него, но го гледах нескрито около пет минути, когато Мира ме дръпна за ръката и ми каза да престана. Тръснах глава, за да прекъсна невидимата нишка, която ме беше притеглила към този човек. Продължихме с кафето и разговорите около служебните ангажименти. Но от време, на време, все поглеждах към онази маса. Чувствах, че тялото ми познава този мъж, а паметта нищо не ми казваше. Забелязах, че той също ме гледа. И така отново и отново погледите ни се срещаха, не знам колко е било случайно или има нещо необяснимо, което успява да накара двама души да се наелекризират, като два полюса на една електрическа верига, въпреки обкръжаващите ги обстоятелства. Като че слънцето беше спуснало светкавично острие, с което пробождаше стомаха ми. Стана ми топло и не чувах какво си говорят приятелките ми. Мъжът, прибра лаптопа в чантата си и тръгна към нашата маса. Тялото ми не можеше да ме подведе. Застана до мен и ми подаде визитката си. Представи се. Ръкува се с всяка от нас. Още малко и щях да припадна. Това щеше да е новият ни шеф. Очаквал от мен, да му помогна да се ориентира по-бързо в обстановката. Хубава работа, какво ли не прави пролетта... Махнах невидим кичур коса от лицето си и любезно изказах радост и съгласие. Смущението ми беше изрязано от тънкият бръснач на делничността, оставяйки мъничка драскотина върху егото ми.
 Друг е въпросът, че не можеше да става и дума за служебен роман, разбира се!
Наистина ли...?





Тагове:   драскотина,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Няма служебни романи,
08.07.2008 16:15
а само романи :)
ако я има тръпката...
цитирай
2. cucu - Прелестно!
31.07.2011 09:43
Това ама наистина ми хареса! И като история, и като изказ! И кво пък, напиши "служебния роман"! Живееш с това тяло и с тази памет днес, и (ако е вярно онова за прераждането) след време може и по-малко да се чудиш...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: cuky
Категория: Тя и той
Прочетен: 32537
Постинги: 6
Коментари: 6
Гласове: 120
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол